maandag 23 april 2012

VZW Zwerfkat in Nood II herplaatst per jaar ongeveer 500 katten. Al deze katjes zonder thuis worden liefdevol verzorgt door een gastgezin. Omdat de katjes opgroeien en aansterken binnen een gastgezin groeien ze op met dagelijkse dingen, samen met soortgenootjes andere dieren en kinderen. Een gastgezin kan u dan ook veel vertellen over het karakter van een katje en u kan ze daar na afspraak ook bezoeken.Deze kat komt van een camping in Neerharen. Ik ben Abby, een rustige poes. Ik houd van gezelligheid maar kan ook mezelf erg goed kan vermaken. Zo lig ik het ene moment uren onder een stoel te slapen en heb je geen last van me. Maar het volgende moment heb ik een ‘gek half uurtje’ en ren en spring ik de hele kamer door met mijn speeltjes. En hoewel ik mijn balletjes en speelgoedmuizen alle kanten van de kamer laat zien maak ik verder in huis helemaal niets kapot. Ik vind het heerlijk om geaaid te worden maar zal niet snel bij je op schoot springen. En ik lijk misschien niet dik, maar heb wel altijd honger. Kortom, ik ben een hele lieve, rustige poes van 7 jaar oud waar je geen last maar alleen heel veel plezier van zult hebben. Kan met katten: JaKan met honden: OnbekendKan met grote kinderen: JaKan met kleine kinderen: OnbekendMoet naar buiten kunnen: Neepoes Abby is 7 jaar oud en verblijft momenteel in een opvanggezin te Geleen (NL)Voor meer informatie kan u telefonisch contact opnemen met kattenbemiddeling, bij voorkeur tussen 20u en 22u Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper VZW Zwerfkat in Nood: Wachten Bekijk de 9 zoekertjes van VZW Zwerfkat in Nood Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 64351394 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_dieren'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/dieren"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '3020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten