woensdag 18 april 2012

Bij deze verkoop ik (met toch een beetje spijt in m'n hart) mijn Tomorrowland Full Madness Pass (weekendticket), camping ticket én een boozebag (50 euro aan bonnen + paar extra's).Omwille van reden dat mijn vrienden waar ik reeds 3 jaar naar het festival trek geen tickets hebben kunnen bemachtigen. Wij gaan als alternatief naar Nature One in Duitsland...Dit pakket gaat enkel gebundeld de deur uit, het heeft geen zin om enkel naar de full madness pass te vragen dus.1. Dit is een serieus aanbod, geen fake ofzo, je krijgt een kopie van mijn identiteitskaart erbij, inc handtekening enz.2. Om dit te bewijzen is het voor mij geen probleem om dit op te halen bij mij thuis in centrum Kortrijk.3. Het is een ticket van de eerste verkoopdag van Timoco, een exclusief Belg-ticket dus.4. Je krijgt een printout van de 3 tickets (dus ticket, camping en boozebag) en de PDF's als extra in de mail.5. Dit laat ik bieden, het bieden laat ik aflopen half mei, dan gaat de tickets definitief de deur uit. Bieden vanaf ¤280.006. Succes! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Simon Rosseel: Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 64226569 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_tickets_bonnen'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); Zakelijk adverteren if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/tickets-en-bonnen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '3140', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten