zaterdag 24 september 2011

Ik verkoop mijn stacaravan mét staanplaats +tuin te Middelkerke camping Cosmos waar huisdieren welkom zijn en waar u in alle rust van de polders en uw rust kan genieten. in de caravan hebt u een kachel en een badkamer met douche ,2 slaapkamers ,woonkamer met dvd player en kleurentv met kabeltv er ligt zelfs een telefoon en internet aansluiting ,geef een goed bod en wie weet is hij van U!U mag ook zelf vakantieverhuur doen en indien het een goed seizoen is dan verdient u daar nog een centje mee bij ! potten en pannen en borden en bestek ,alles incl ,de caravan is bijna 10 meter lang en heeft nieuwe electriciteitsleidingen en waterleidingen voor de komende tien jaar in goede staat onmiddelijk te verkopen indien ik een treffelijk bod krijg van U ,u mag me contacteren indien u een goed bod wil plaatsen .Het staanplaats is en jaarlijkse lasten is al betaald tot eind 2011 !Contacteer me gerust ...foto's te verkrijgen op aanvraag of bij dezelfde advertentie van mij bij stacaravan te huur ! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van layla007telenet.be layla007telenet.be: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 58503079 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Caravan BURSTNER 1.500 € Adria caravan 3.000 € Fiat diesel nouveaux mobiles ambiante Blan... 5.500 € Vernieuwde stacaravan ongeving... 5.500 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen ©kapaza.be Voorwaarden Copyright Zakelijk adverteren Pers Vacatures Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/caravans-en-kamperen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '1120', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten