donderdag 8 september 2011

Het intelligent katertje: Darwin

Het intelligent katertje: Darwin vzw zwerfkat in nood II herplaatst per jaar ongeveer 500 katten. Al deze katjes zonder thuis worden liefdevol verzorgt door een gastgezin. Omdat de katjes opgroeien en aansterken binnen een gastgezin groeien ze op met dagelijkse dingen, samen met soortgenootjes andere dieren en kinderen. Een gastgezin kan u dan ook veel vertellen over het karakter van een katje en u kan ze daar na afspraak ook bezoeken.Achtergelaten door baasje op een camping in Lanaken. Mamma met drie kindjes.Hallo!Ik ben Darwin, m'n opvangmama zegt dat ze me genoemd heeft naar een heel intelligent iemanddie de wereld heeft veranderd door zijn observaties en inzichten.Nou, dat maakt me allemaal niks uit, hoor. Maar ze heeft wel een beetje gelijk, want ik benook een intelligent ventje! En ik hou er ook van om stilletjes de situatie te observeren voorik me ga bemoeien. Als de situatie naar me toe komt voordat ik klaar ben met observeren,dan ga ik blazen hoor! Met situatie bedoel ik dan dingen die ik nog niet goed ken.En als ik blaas, voel ik me net een leeuw. Zo zie ik er ook een beetje uit, vind ik. Niet?Kom me maar eens ontmoeten, dan zie je wat ik bedoel!Mag ik dan ook eens op je blazen? Bedoel ik niks mee hoor, ik voel me dan gewoon zo stoerrr!Prrroetjes, Darwin Kan met katten: Ja Kan met honden: Ja Kan met grote kinderen: Ja Kan met kleine kinderen: Ja Moet naar buiten kunnen: Nee Darwin is op dit moment 7 wekenNeem contact op voor meer informatie. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 20.00 en 22.00 op het telefoonnummer: 0475/74.96.36
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten