zondag 6 mei 2012

Deze lieve kater komt uit Neerharen, waar de camping is platgegooid.Chester is een kater van 5 jaar oud en verblijft momenteel in een opvanggezin van Zwerfkat in Nood te Born (NL). Hoi, ik ben Chester, een volwassen kater en iets groter dan gemiddeld. Ik ben wel een gentle gigant hoor! ik ben erg rustig en terughoudend: soms miauw ik wel eens van opwinding, omdat ik aandacht wil. Ik word ontzettend graag geaaid, maar het duurt wel even voordat ik uit me stulp kom. Ik vind het heerlijk wanneer je tegen me praat, ik luister naar alles wat je tegen me verteld: gefascineerd kijk ik naar jou en hoop af en toe op een aai over mijn bol. ik heb een ontzettende mooie grote witte borstkast, hier word ik dan ook graag gekriebeld.. Verder ben ik best lui.. ik hang en kijk wat de mens uitspookt. Ik kan met katten samen maar kan ook goed alleen zijn. Kinderen, daar moet ik misschien eerst aan wennen, maar daar geven jullie me vast te tijd voor! Kan met katten: JaKan met honden: OnbekendKan met grote kinderen: JaKan met kleine kinderen: JaMoet naar buiten kunnen: NeeVoor meer infomatie kan u ons telefonisch contacteren, liefst tussen 20u en 22u Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Zwerfkat in Nood: Wachten Bekijk de 23 zoekertjes van Zwerfkat in Nood Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 64666925 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_dieren'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/dieren"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '3020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten