dinsdag 1 november 2011

deze perfect onderhouden caravan van 1ste eigenaar heeft een voortent rondzit grote tafel ijskast verwarming ringverwarming reservewiel vliegenhor en verduistering mtm 1190kg bouwjaar 1994 de caravan krijgt een onderhoudsbeurt, de technische controle word gedaan en 12 maanden garantie indien voor vaste staanplaats word de caravan naar de camping gebracht. (enkel in belgie) aangezien ik geen plaats heb om de caravan te zetten en ik toch graag heb dat ze proper en veilig binnenstaan, kunt U de caravan bekijken bij vldcaravans heirbaan 14 2243 pulle tijdens hun openingsuren of na afspraak met mij op het nr 0471 85 44 62 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van dieter dieter: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60369446 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Carthago m-liner 64 bbq merced... 75.000 € Eura mobil 695 vb in nieuwstaa... 28.500 € Ik zoek: ALLE CAMPERS KONTANTE... Fendt Topas 520 TFB 12.500 € Mc Louis Tandy 635 Mobilhome 39.900 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/caravans-en-kamperen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '1120', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten