dinsdag 28 juni 2011

Beleef Rock Werchter voor een spotprijs

Aangezien Rock Werchter morgen al van start gaat... En (heel) recentelijk mijn verlofaanvraag geweigerd is... Heb ik nog steeds 1 combi-ticket (hard ticket) + camping + 2 X 50 EUR eet- en drinkbonnetjes in de aanbieding...Indien de tickets niet verkocht raken voor deze absolute spotprijs, doe ik er mijn vriendin wel een plezier mee. Dit is dus mijn allerlaatste en ook allerlaagste aanbieding!Wat ik iedere persoon dus aanbied is het volgende...Ik verkoop mijn combi-ticket t.w.v. ¤202,10 (bijkomende kosten incl.) voor slechts ¤150! Camping (¤18) incl.!!!Voor diegene die ook goedkoper willen eten of drinken op het festival, heb ik bovendien nog 2 x 20 eet -en drinkbonnetjes. Die verkoop ik uiteraard voor de originele prijs, per set ¤47 i.p.v. ¤50 op het terrein!Met andere woorden:¤150: combi + CAMPING!!!¤197: combi + camping + 20 bonnetjes!¤244: combi + camping + 40 bonnetjes!Het ticket gaat sowieso naar de eerste beller, aangezien ik hier niet teveel tijd aan wil verspillen.De prijs is al belachelijk laag, dus afbieden heeft echt geen zin.Met andere woorden: het is te nemen of te laten!Ik ben ieder moment bereikbaar op volgend GSM-nummer (sms en bellen): 0496 72 67 97Aangezien ik overdag moet werken, zal ik normaal enkel 's avonds op de dag zelf reageren. In ieder geval zo snel mogelijk.Bij voorkeur niet online reageren, aangezien ik enkel op het werk over internet beschik...Ikzelf ben afkomstig uit de regio van Gent,maar ben bijna wekelijks in Antwerpen of Brussel voor mijn job werk...De tickets kunnen dus al gratis in een van deze steden bezorgd worden.Dan hoop ik alleen nog dat de toekomstige koper meer genot aan deze tickets beleeft dan voor ons het geval was.Groeten.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten