maandag 13 september 2010

Gratis - gratis - gratis * TEL NR -00

Gratis - gratis - gratis * TEL NR -00

* gratis - gratis - gratis * telefoon nummer en fax nummer geen ongewilde kosten voor de verkoper geen dure gsm verbindingen u' belt of faxt naar ons en wij betalen de kosten komen wel of niet tot een verkoop u' betaald geen kosten u' kunt ons gratis bellen op nummer:0800 / 99337 u' kunt ons gratis faxen op nummer:0800 / 99338 * * verdien euro's met een telefoontje * * ****************************** verkoop nooit voordat u' mij hebt gecontactereerd, ,dringend op zoek naar, ,moterhomes & trekcaravans, ,vanaf 1991 tot 2010 ,alle merken en afmetingen, ,geen intresse in ongeval moterhomes & caravans, wij kopen caravans eventueel op foto, en gaan zelf afhalen op iedere camping in europa, ,voor export naar:norway - sweden - denmark & portugal, ga je iets verkopen ? contacteer 3 handelaars ? en laat mij als laatste komen, dan doen we zaken ik betaal altijd meer... dat zeggen we niet alleen dat doen we ook. er bestaat maar een manier om het te bevestigen. probeer het en ondervind het. en verkrijg zo de hoogste prijs.voor uw motorhome of caravan. ,ik werk alleen ? geen personeel = geen onkosten, * - * autohandel castermans sinds 1959 * - * daar ik alleen werk & zonder teveel onkosten werk kan ik werken met een heel kleine winst marge... ik kom zelf ter plaatse doorheen de benelux betaal contant ter plaatse handje contantje is mijn beste vriend voor zaken afgehandeld correct en fijn moet je hier zijn stel de proef op de som ? en je zult het ondervinden... niet de grootste handelaar van belgie wel de snelste en goedkoopste wel een die weet waarover hij spreekt proeven & exame's afgelegd op het ministerie. voor verkoop aan eindverbruiker (particulier) erkende handelaar groot & kleinhandel vestigings nr:13025/029/0042 hra nr:318692 niet enkel groothandel (zoals zovele) deze handelaars mogen niet particulier verkopen. geen zogezegde particulier,?,?. Bart Castermans gsm:0475/70.95.78. tel:03/353.35.78. fax:03/353.05.18 mail: bart.castermans@skynet.be 2100 deurne antwerpen

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten