vrijdag 30 juli 2010

Bmw BMW 318i CABRIOLET -96

Bmw BMW 318i CABRIOLET -96 opties: Grijs leder is opgekuist en zeer mooi , verwarmde zetels, 17" velgen ,M3 bumper E46 , sport uitlaat+orginele ,afstandsbediening sleutel, Deze wagen is reeds veel aan vervangen in 2008 is deze wagen bij een erkende BMW garage binnen geweest en zijn er voor 3700EU kosten aan gebeurt met factuuren op chassisnr Zoals ophangings rubber vooraan , rollager 2*,ophanging achteraan , alle waterhulzen die van harde plastic zijn vervagen, thermostaat,koppaking,rubbers van het dak zijn vernieuwd , er staan zeer goede banden onder ,ophanging is 100% ok , enz... ( testrit mogelijk ) Kan getoont worden bij bezichtigen (factuur) Nu reeds aan vervangen in het kort Er steekt een motor in van 148 000 Km normaal 248000Km met bewijs van fotos en papier van particulier verkoop ik heb de motor alleen al 450 eu betaalt er is een andere waterpomp ingestoken en thermostaat dit kan allemaal getoont worden ik heb de stukken nog liggen Enkel wat nog moet gebeuren is een schakelcontact van dak en een andere achterruit (Plastice) ik heb een adres dat de ruit voor 100eu herstelt word Voor de rest is de wagen een pareltje heel mooi opgekuist zoals op de Fotos die zijn genomen 16/7/10 Heeft ook nog een rutex undercoating gehad en is 100% in orde Ik ben 14dagen met Vakantie op de camping en moet anders 130km heen rijden Na afspraak aub ook komen Want ik heb al een keer voor niets thuis gestaan dus na afspraak kan hij bezichtigd worden Voor meer info 0484/26.84.67 OF ELK AANNEEMLIJK BOD MVG STEVE
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten